Bebeğim 3 aylık ve 2 gündşr günde 1 defa olacak şeklinde su gibi emzirdikten sonra çıkarttı hepsini ateşi felan yok iştahsızlaştı biraz dün gazdan dolayı hiç durmuyordu bugün gayet iyi duruyordu ayrıca uyumak istiyor üşittümi acaba yad abenden kaynaklımk anne üşitünce o da süte geçer diyorlar yani soğuk süt olur die ayrıca böyle bir durumda calpol işe yarar mı