cg9699 Bebeğim 7 aylık . Onu gezdirmek eğlendirmek istiyoruz ama bebekle gidilecek yerleri bilmiyoruz. Yardımcı olur musunuz?
gizememre cg9699 merhaba Avrupa yakasındayız biz havalar soğuyunca maalesef maksimum avm gezebiliyoruz şimdilik
Rabiiul cg9699 Alibeyköy‘de çok tatlı bir çocuk köyü yapmışlar ben de kızımı oraya götüreceğim onun dışında pek fazla seçeneğiniz yok sanırım millet parkı vs götürecek maksimum yerler
damlatuffn Bende 3 aylık oğlum var havanın güzel olduğu zamanlar yürüyüş yapılıyordum ama artık sadece avmye gidiyorum