bsrt Canım anneler nohut yemeği yapmıştım bugün 3. Günü fazla yapmışım dökmek istemiyorum hepsini hiç ısıtmadım yiceğimz kadarını ısıttım hep. Şimdi çöpe gitsın istemiyorum saklama yöntemi varmıdır ?
geolif bsrt buzluğa öylece yemek şeklinde de atabilirsin veya nohutları yıkayıp haşlanmış nohut gibi de kaldırıp pilavlara veya bazı çorbalara kullanıyorsan o şekilde değerlendirilebilir.
bebiskoveannesi bsrt ben öylece koyuyorum sonra ısıtıp kullanıyorum. Ya da süzgeçte salçalı suyu gidene kadar yıkıyorum sonra pilavın içine atıyorum