Geçmiş olsun öncelikle hep nemli tutmaya çalış ne sürüyorsan devam et, bende ilk doğumumda kendi sütümü sürmek de ise yaramıştı deneyebilirsin. Birkaç güne kendiliğinden gececektir biraz daha sabret tarif edilemez bı acısı var biliyorum ama mutlaka geçecek hiç merak etme