Merhaba sarılık yüzünden bebeğime bazı testler yapıldı ama özel hastane ve ücreti yüksek olduğu için 2 testi yaptıramadım devlet hastanesine gün aldım haftaya götüreceğim ama Glukoz-6-Fosfat Dehidrogenaz (G6PD) ve piruvat kinaz değerlerine devlet hastanesinde bakılıyor mu bilgisi olan var mı?