Kızlar bebişle 4. Aya girdik.Saçlarım Her elimi attığımda en az 10 tel dökülüyor.Banyoda hele öbek öbek evde saç süpürmekten bıktım.Bunu yaşayan illaki vardır çözümü var mı bunun nu dökülmeyi durdurabilen oldu mu aranızda.4.ayda dökülür diyorlardı gerçekten öyle oldu.