Fyzannesi Hiç bi şey yoktu gece uyandı önüm ağrıyor diye pişikte olmamış çişini de yaptı gün içinde rahat bi şekilde neden ağrıyor olabilir ya anlam veremedik sudocrem sürdüm uyutmaya çalışıyorum 😩😩😩
26merve26 Fyzannesi bişey yoksa neden krem sürüyorsunuz muhtemelen enfeksiyon olmuş oraya daha fazla müdahale etmeyin doktora götürün
Retzja Kaç yaşında? Sizin görmediğiniz bir anda bir yere çarpmış da olabilir, idrar yolu enfeksiyonu da olabilir. Pişiği iyileştirir Sudocrem, ağrıyı azaltmaz. Doktora danışın.