Kızlar kızım 9 aylık, sürekli öksürüyor hastaneye götürdük röntgen çekildi ciğerlerine baktılar kanına baktılar herşey tertemiz hırıltısı var ama göğsünü dinlediler herşey normal dediler, alerjik olabilir dedi doktor aynı durumu yaşayan varmı neler yaptınız ? Öksürmekten uyuyamıyor ağlıyor doğru düzgün iştahı yok ki iştahlı bi bebek normalde ne yapacağımı şaşırdım