Kızlar 20 aylık bebeğim sadece baba dede oda 3.4 günde bir diyor etrafıma bakıyorum 20 aylık akranları anne baba peki evet gidelim diyorlar bugun gördüm karşılaştırma yapmıyorum ama benim oğlumda tık yok ve gaga diyor ben anlamıyorum belki çoğu kişi bana kızacak her çocuğun gelişimi farklı diye sadece oğlum gün içinde aşırı ağlıyor ağlamaktan bişey yapamıyoruz