28 aylık kızım gece çok uyanıyor ve artık bıktım bunaldım. Tam uyudu diyorum rahat ediyim kendime keyif yaratayım yok 2 saate 1 uyanıyor ya su ya meyve suyu bazen kırızleri turuyor falan. Valla sinirlerim yıprandı yoruldum yemin ediyorum 2.ye tövbe ettirdi bu kadar düzensiz mi olur ya. Sabah erkende uyansa o günü full enerji atılsada yok gece sık sık uyanıyor . Varmı çözümü olan destek istiyorumm ….😖😖😖😖😖