biranne32 38 derece yüksek ateş olarak geçiyor ilk üç ay 38 ateş hastaneye gitme sebebi. Sonrasında 38 derece ateş aşı sonrası şurup verilir calpol dolven 4 er saat aralıkla dönüşümlü. Eğer ateş şuruptan yarım saat sonra düşmüyorsa doktora götürürdüm. Normal vakitlerde durduk yere ateşi 38 üstüyse özellikle 38,6yı geçtiyse muhtemelen enfeksiyon ya da üşütme vardır önce şurup sonra doktora götürme olarak ilerliyorum. Doktor hemşire vs DEĞİLiM sadece anne olarak tecrübemi yazdım