Kızım 31 aylık cümle kurması vs cok iyi ama şu son 2-3 haftadır cümleye başlarken başta ki kelimeyi 5-6 defa söyleyip devamını getiriyor mesela anne anné anne anne anne su istiyorum yada anne anne anne onu onu onu istiyorum gibi başına gelen varmı napcagimi bilmiyorum doktora götürsem hangi bölüme gideceğim çocuk sağlığı yönlendirir mi böyle konuşunca çok üzülüyorum 😥