Hanımlar bebeğime 6 12 aylık emzik alicaktim 0 6 aylık artık küçük geliyor diye 18 ay ve üzerini almışım ürün gelince de eşim açmış kilidini hiç kullanmadığımız halde açıldı diye geri iade almadılar bebeğim küçük doğduğu için o boyutu hiç kullanamiycaz gibi ihtiyacı olan var mı ürün fiyatının altında vericem biraz