Alyabebek34 adetime 5-6 gün var hafif kasıklarımda ağrı var ve şeffaf yoğun bir akıntım var nedeni ne olabilir korunmuyoruz
cnhavva Alyabebek34 hamile miyim diye soruyosun galiba ama adet belirtileri de olabilir benziyorlar bu şekilde anlayamazsın
bossmomm Alyabebek34 korunmuyoruz demişsin hamilelikte olabilir. Gününü bekle bakalım çıkar ortaya. Benimde geçmiş günüm skıntımda şeffaf ama korunuyoruz
2_oglanannesi Alyabebek34 kasık ağrınız belinize sağ karna falanda vuruyor mu? Dün bu sebepten doktora gittim idrar enfeksiyonu çıktı akıntımda vardı
talhamamy Alyabebek34 yani bunu nereden bilebiliriz ki 😑 erken adet belirtileri olabilir, enfeksiyon belirtisi olabilir, gebelik başlangıcı olabilir, olabilir de olabilir
2_oglanannesi Alyabebek34 taş düşürüyor olabilir misiniz. Sürekli tuvalete çıkma ihtiyacınz var mı peki?
lonelymommyy Alyabebek34 geç ovulasyon oldun sanırım ovulasyon da karın ağrır stres olur yoğun şeffaf ya da beyaz akıntı olur
mavii_98 Alyabebek34 benimde iki gündür vardı bacağıma kadar indi bir ara ağrı bende kist var yumurtalıklarda ona yordum
lonelymommyy Alyabebek34 evet özellikle genitalde yanma batma olabilir benim ve tanıdığım birkaç kişiye olmuştu illa ki etkiliyor kolay değil bir bebeğin oraya yerleşip tutunması 😊