Yalnız değilsiniz ,bebeğim bir yaşına girecek şu saat oldu hala ayağımda sallıyorum , yatırıcam ve max yarım saat sonra gene uyanacak 3 aydır böyleyiz , gece 1 saate bir uyanır , bazen daha kısa artık uyumayı özledim gün içinde moduma çok yansıyor uykusuzluk ,hayattan zevk almıyorum gibi 🫥