baltanesi59 Merhaba hanımlar 3 ay önce sezaryen doğum yaptım 40 gün sütüm iyiydi sonra bi anda bitti 1 ay mamayla destekledim derken 15gündür normale dönmüştüm mama kullanmıyodum ta ki apandisit ameliyatı olana kadar ameliyata girene kadar göğsüm doluydu ama ameliyattan çıktığımdan beri sütüm yok denecek kadar az (ameliyat sonrası 3 gündür sıvı besleniyorum su meyvesuyu çorba ve antibiyotik kullanıyorum) bebeğim de 5 gün de biberona ve mamaya iyice alıştı süt gelmediği için çığlık çığlığa ağlıyor önerileriniz var mı sütümü arttıracak Sağım makinesi sütü arttırır mı 😔😔
seyma0661 baltanesi59 sağım yapmak kesinlikle artırıyor sadece biraz sabretmek lazım benim bebeğim 6.ayda kilo almadığı için mamaya başladık ona alışınca benden uzaklaştı bende elektrikli makineyle sağım yapmaya üşendim. 8.5 aylık Lansinoh eller serbest aldım. 2-3 saatte bir sağım yapıyordum 1 saat 20-30 cc çıkıyordu şimdi 1 hafta 10 gün olmuştur 1 saatte 70-80 cc çıkıyor benim için çok büyük ilerleme ayrıca yememe vs çok dikkat etmiyorum sadece sağım
esm15 baltanesi59 kesinlikle sağım yap bol su iç ve hurma ye ben bu şekilde arttırdım sen yine şanslısın bebeğin biberon tutabiliyormuş benimki biberon asla tutmuyor 25 günlükken ameliyat oldum ameliyattan odaya geldim narkozun etkisi geçtiği gibi hemşirelerin yardımıyla emzirmek zorunda kaldım biberon tutmadığı için mama bile verememişlerdi. Bende bu yüzden sürekli sağım yaptım günlük 2 litreye yakın su içtim ve bol bol hurma yiyerek arttırdım elhamdülillah şuan 6 buçuk aylık oldu 🐣
seyma0661 Sağım yaptıkça beyne süt yermiyor sinyali gidiyor ve üretmeye başlıyor. Her zaman 3 saatte sağıma denk getiremiyorum tabiki ama buna rağmen arttı işe yarıyor. Hem göğüs dolu olunca bebek de isteyebiliyor
Kasevbo Bol bol su içmek, sağım yapmak, humana anne çayı, bestlak damla, yulaf, hurma ve dut kurusu bende çook işe yaramıştı denemenizi tavsiye ederim daha bebiş çok küçük stres kesinlikle yapmayın ve isteyin eminim ki artacaktır😊