deilanur şimdiden yavaştan rutin oluşturursanız büyüyene kadar oturur. Annem hep rutin uyguladı bana. 22.00 yatakta olurdum mesela. Okuldan öğlen gelirdim, yemekleri hazırlayıp giderdi, onları ısıtıp yerdim, sonra hemen ders çalışırdım. Evde tv yoktu, vardı da kız kardeşine verdi. Ben sıkılmamak için sürekli kitap okurdum. Akşam işten gelince beraber yemek yerdik. Sonra etkinlik yapardık, annemin hobisi resim çizmek, oyuncak yapmak gibi şeyler, onunla beraber bir şeyler yapardık. Sonra uyku öncesi rutini ve 22.00 uyku.
Kızıma da aynısını yapıyorum şu an. 5 yaşında akşam kreşten gelir karşılarım, yemek istediği yemeği sorarım, onu yaparım, beraber yeriz, sayıları ve okumayı öğreniyor şu an. Biraz İnglizce çalışıyoruz. 30 dk tablet izlemesine izin veriyorum. Uykudan 2 saat önce ayran yada meyveli yoğurt içer, uyku rutini ve 22.00 yatakta. Sabah uyandırırım, tuvalet işi, elini yüzünü yıkar, kahvaltı, giyinmesine yardımcı oluyorum, kendisi yapmasını teşvik ediyorum. Servise biniyor ve kreşe.