japonbebe Kızlar ishal ve gaz şeklinde kaka yapıyo daha 6 günlük neden olur ben antibiyotik kullanıyorum sezeryanlınoldugum için wc zor çıkıyorum karnından gurultu geliyo hep
Ozlemyy japonbebe bana antibiyotik vermemişti dr , bebeklerde normal sıvıyla beslendiği için sıvı yapıyorlar sende sezeryan olduğunu için zor çıkarsın sonra düzene girersin inşallah allah analı babalı büyütsün
3kedili2bebekli japonbebe muhtemelen normal bebiş çok gazliysa kakası öyle olur o gürültü da ondan olabilir kakası da ek gıdaya geçene kadar hep sıvı olacak çok normal
eda-1amine japonbebe süt ürünleri alerjisi olabilir resmini çek doktor kontrolünde göster bizimde öyleydi süt alerjisi çıktı
Ozlemyy japonbebe kahve iç 3.1 arada bağırsak çalıştırıyor ben doğum cıktım bana dediler kahve iç sonra içtim düzelene kadar