Svgcarim Oğlum tam 3 aylık olacak yarın.1 haftadır çişli bez sayısı sabahtan akşama 3 tane oluyor tam dolu oluyor ama. Emziriyorum. Ağlaması yok uykusu güzel mutlu bebek. Normal mi çişli bez sayısı az mı acaba ?