Myneymis ben yaptırdım 2 sene önce yaptırmıştım. Bu yaz gene yaptırdım. Kaşlarım kalın siyah ama kuyruk kısımları boş oralara yaptırdım ama bir daha yaptırmayı düşünmüyorum cünkü belli oluyor yapma oldugu. Zamanla siliniyor bide. Ben hatları belli olsun diye kaş kalemi ile çiziyorum boyuyorum öyle dışarı çıkıyorum yoksa belli oluyor yani.