efnan77 Kızlar gece mamasını nasıl kesebilirim kızımda direk kestim bi iki gece ağladı alıştı ama oğlum asla yatmıyo sık uyanıyo sabaha kadar 4 biberon mama içiyo 160 cc veriyorum 15 aylık
oylesinebiri__ efnan77 bebeğimde 15 aylık dün ağladı mama için yapıp getirene kadar çığlık kıyamet içti uyudu benim sütüm de yok ama sütü aramıyor istemiyor vermiycem artık galiba
prp2727 efnan77 bebeğim 6 aylık 9 da uyuyor gece 12 de veriyorum uyanmadan geri 4 gibi uyanırsa emziği veriyorum uyuyor sabah 6 veriyorum yanlış mı yapıyorum bilmiyorum bende uyanmasını istemiyorum
3kedili2bebekli efnan77 1 hafta uykunuzdan olacaksınız ama vermeyeceksiniz 3-4 güne ağlama bitecek sonra da uyanma bitecek çok zorlu bir şey ama artık alışkanlık olmuş uyanıyor bu şekilde gündüz yemekte yiyemez gece boyu tok kaldığı için
efnan77 prp2727 6 ayda uyanamsı normal ama doktorlar 9 aydan sonrası için gece beslenmesine gerek yok diyolar oğlum 1 yaş 3 aylık oldu ama hayla gece mama içiyo 3 4 kez
melikemelisa Benim de ikizlerim var 11 aylık genelde 1 arada 2 kez mama istiyorlar 160 cc veriyorum eltim 9 10 aylıkken gece beslenmesi bıraktım diyor ama benimkiler ağlıyor istiyorlar napcam bende bilmiyorum 🥺🤦🏼♀️
Nacafa Mama ölçüsünü azaltın 4 ölçek yerine 3 ölçek katın ona alışsın ikiye düşün içtiği şey su olana kadar devan edin ama bunu her gün bir ölçek azaltarak değil zamana yayarak yapın işe yarıyor