bernaydiii Kizlar hamilelikte sacim o kadar guzellesmisti ki simdi oglum 4 bucuk aylik 1 aydir o kadar dokuluyo ki normal evet ama azaltabilecek yontemler var mi ya zaten az ince telli sacim kel kalicam artık cok moralim bozuluyor
akdemrfdn bernaydiii Merhaba, 15 aylık bebeğim var. Saçlarım 11 aydır dökülüyor ve neredeyse ip gibi kaldı. Vitamin kullanmama ve kan değerlerim iyi olmasına rağmen dökülme durmadı bir türlü
TalentedMom bernaydiii şuan 3 ay 23 günlük benim de aynı kakasından bile çıkıyor oğlumda da çok dökülmüştü vitamin değerleri düşüyor ondan oluyor zamanla düzelecektir korkma
seros3535 bernaydiii Tam 3. Aylıkken avuç avuç dökülmeye başladı 8 aylıkken tekrar çıkmaya başladı düzenli bebek saçlarıyla dolu kestirdim baya kısa kendine gelmesi için dökülmem de azaldı bioxin kullandığımdan beri kendine geldi ve biberiye kullanıyorum
mommommmm bernaydiii herseyi denedim ama geçmiyor canım 8 buçuk aylığız dökülmelerim yeni azaldı baya 2-3 tel ancak geliyor dökülen yerlerimden de saç çıkmaya başladı toparlanıyor yani
ayaznannesi aydan merhaba 😃 önden dökülenler çıkmaya başladı çok kötü görünüyor ne fön ne düzleştirici ne krem bir işe yaramıyor. ha dökülmeler de ilk günkü gibi devam ediyor 👩🦲
mnakrkt ayaznannesi ay ne zamannnn çıkacak yada durucak acabaaa bizde 8 aylık olduk ama yok hala aşırı dökülüyor
bernaydiii akdemrfdn valla bende full vitamin kullaniyorum hatta biotin aldim fayda yok her dusta oluk oluk dokuluyo
kilicccc 7 ay oldu benim de biotin kullanıyorum biberiye ve bioxinde hiç fayda etmedi çok ciddi açılmalarım var çöktüm resmen ben de umarım en kısa zamanda geçer hepimizinki
mucizemSarem bernaydiii benimde acayip dökülürdü avuç avuç doktora gittim bütün değerler normal dedı şampuan ve sprey verdi thol’s diye kullanır kullanmaz fayda etti pahalı ama iyiki almışım şuan tararsam 10 tel falan dökülür belki o kadar az yani