Prensannesiii_ Kızlar 15 ay önce normal doğum yaptım zor değildi doğumum fakat ara ara kuyruk sokumunda şiddetli ağrım oluyor sol bacağıma vuruyor bunu yaşayan var mı acaba doğumdan dolayı mıdır sizce