Kızlar 15.aya girmemizle beraber kızımda bi degisimler oldu
Aglama krizleri
Dis kasimalar
Pişik olmalar
Huysuzluk
Herseye bagirma kendini yerlere atma kendi istedigi bisey olmayinca sinirlenmeler falan hele ki bugün yasadiğim şey ağlama krizi tuttu rahat 2 saat ağlamıstır susturamadim bi türlü damaklari aşıri kasınıyo daha hic disimiz cıkmadı bilmiyorum sonumuz ne olucak ama huniyi kafaya takarım gibi duruyo 😁