balbebekannesi913_ aşırı empati yapıyorsunuz. Sizin yüzünüzden olan bir şey değil sonuçta, sizin elinizden gelen bir şey de yoksa bu kadar çok düşünmeyeceksiniz. Hayat bu, biri hastalanıyor, vefat ediyor, sonumuz hepimizin aynı. Kendinizi yıpratmayın. Ben acı hissetmiyorum. Bazen diyorum teşhis edilmemiş asperger belirtileri var kendimde diye, tam otizm değilde bazı belirtileri var gibi geliyor.