Benim oğlum da 1.5 yaşından 2.5 yaşına kadar bakıcıdaydı sonra okula gitmek istedi verdik ilk bir hafta çok güzel erkenden kalkıp okula koşuyordu Ma bir hafta sonra ben gitmek istemiyorumdye ağlamaya başladı tabi ki çalıştığımız için buna mecbur olduğumuzu söyledik her defasında , çocuklarda özellikle babanın konuşması ve durumu anlatması örneklendirmesi işte ben de senin kadarken okula gidiyordum biliyor musun demesi vb çok etkili oluyor , ama hep hep konuşmak lazım bu tür zamanlarda , ben çok nadir bir iki kez eline kalp çizmiştim sonra istememeye başladı .