Bebeğim 5 aylık olucak nerdeyse normalde huzursuz aşırı ağlayan bir bebek değil di 3 , 4 gündür sebebosiz ağlamalar uyumamalar uykusunda aniden ağlama böyle canı yanıyormuş gibi emmesi güzel tuvaletini yapıyo gazını çıkarıyor neyi var bilemiyorum diş için erken diyorlar bi derdi var ama ne bilemiyorum çok üzülüyorum