Oğlum yaşıtlarına göre geç konuştu konuşma geriliğimiz vardı doktora vs gittik çok şükür sağlıksal bir problemi çıkmadı 🙏 Belirttiğim gibi oğlum 3 yaş 2 aylık iletişimimiz iyi sorulan her soruya cevap veriyor kendisi hiç susmadan sürekli anlatıyor inanın sustuğu bir saniye yok çoğu dediğini anlıyorum artık kelimeleri cümleleri düzgün söylüyor ama konuşurken heyecanlanınca kelimeleri yutuyor hemen hızlıca söyleyip yuvarlıyor gülmeye başlıyor o an heyecanı gözlerinden belli anlatırken gözlerinden anlayabiliyorum ne kadar sevindiğini falan ama ben öyle olunca tam ne demek istediğini anlayamıyorum eşim de öyle çok hızlı konuşuyor ve kelimeleri çok yutar yuvarlar konuşur bazen kendi dediğini bile anlamadığı oluyor ben ne hızlı konuştum kendim bile anlamadım deyip güler ve ailesinde hepsi öyle acaba oğlumda olan bu durum genetik mi konuşma bozukluğu mu emin olamıyorum nasıl ilerlemem gerek bilmiyorum tekrar doktor ile görüşmeyi de düşünüyorum içimin rahat etmesi adına 🥲 Bir de mesela yumurtaya hama demesinden vazgeçiremiyorum bi fikriniz var mı nasıl yumurta dedirtebilirim ben yumurta dedikçe daha çok benle inat ediyor hayır anne hama o hama diyor 🫣 Acaba üzerine gitmeyip tamam oğlum desem hama demeyi bırakır mı 🥹