SevimliHayaletCasper EgeM24_ bu evin sıcaklığına ve çocuğunuzun durumuna bağlı. Terleyen bir çocuksa daha düşük üşüyen bir çocuksa daha yüksek mesela
etuerk EgeM24_ nerde yaşıyorsunuz odanız kaç derece bunlar önemli. Ben almanyadayım mesela 2.5 tog kullanırım 21 derece sabahları 20 derece oluyor içine duruma göre ince veya kalın giydiriyorum
EgeM24_ SevimliHayaletCasper üşüdüğünü sanmıyorum ben hiç açmam üzerimi ama oğlum la beraber yatıyoruz ilk örtüyorum biraz geçince hemen tekmeleyip açıyor üstünü sabaha kadar örtmekten usandım tulum da terletir mi emin olamıyorum
EgeM24_ etuerk 22 23 o civarda altüst pijama takımı giydiriyorum ben örtüyorum uyumaya devam ediyorum biraz sonrası açmış oluyor üzerini
EgeM24_ etuerk İzmir de yaşıyoruz dışarı soğuk tabiki ama ev normal,doğduğundan beri örtünmeyi hiç sevmiyor zaten 😇