yagizefesmomm Hanımlar 2 saatte bi emen 2,5 aylık oğlum var.sizce sık mı normal mi? Yormaya başladı biraz gece de böle çünkü ç. Sütüm mü yetmiyo diyorum
Sahreyldrm yagizefesmomm 3,5 aylık kızım gündüzleri saat başı emiyor ilk doğduğunda 10-15 dk da bir veriyordum sarılık olmasın diye çok şükür olmadı da ama bu sefer de ona alıştı hem de iyi kilo aldı gece öyle değil çok şükür uyuyor genelde ama gündüz düzenimiz böyle