ezooomom Emziriyorum ama sutum yetmiyor 5 aylik bebegim 1 aydir ful reddiyor zorla vs iciriyorum bastada cok sevmedi.biberonu kuvezde sondayla beslendi eve geldik icti bir.sure 2 aydan sonra hep zorla icirdim artik ful reddiyor ama doymuyor.napicam
ayi879_ ezooomom Emzirin iyice uyuyana kadar bekleyin yavaş yavaş mamayı göğsünüzden uca doğru damlatın, yavaştan mamanın tadını almaya başlasın bir anda meme ucunu çekip yerine biberonu yerleştirin. Anlayana kadar artık ne kadar içirebilirseniz
ezooomom gamzemissss biz dusuk dogum agirlikli dogduk 2.5 ilk ay 2 kilo aldi sonra 1 kilo sonra azaldi mamayi azaltmak zorunda kaldik kabiz oluyordu diye sonra 3 kere icmeye basladi suan hic almiyor bu ay 400 grm aldi az aldi zaten vucuden de cok kucuk minyon duruyor
belinay23 Ek gıdaya başlabılırsın artık kaşık maması var bana doktor ondan tavsiye etmistı tatları çok guzel
belinay23 Hem emzır hemde kaşık mamasından var illa ek gıdaya başlamanda gerekmıyor ve kılo da aldırıyorsun
gamzemissss ezooomom benim kızımda mama reddi yaptı 2 ayında sonra artık 3 öğün yemeye başladım derooyu tahin sonra 3 ayın sonlarına doğru aptamil pronutrq içmeye başladı kabız gazda yapmadı bu dönemde sabırla meme verip bekliceksiniz yada tam uykuya geçmeden içiriceksiniz biz böyle böyle biraz atlakttık
ezooomom gamzemissss suan biraz ara ara aliyor birde hic akmayan uc denedim gece icti ams belli olmuyor sagi solu bendd cok yedim ictim ama yok aslinda aksama dogru doymuyor sanki sadece
gamzemissss ezooomom bende doymuyomu diye cok düşünürdüm mama içmezse ama ağlamadığına göre doyuyo diye düşündüm hep