Melek03 Arkadşşar çok düzenli adet gören biriyim. Bu ay geciktim henüz test de yapmadım ama çevremde bu ay bende geciktim diyenler var. Havalardan mı acaba sizde de var mı gecikme
Elfgrn Melek03 Çok şükür son 2 seferdir düzenli gidiyor darısı devamında geleceklere 😂 korunduğuna eminsen endişe etme mevsim geçişlerinde gecikmeler sık görülüyor.
2124 Melek03 Ayy evt 3 gün gecıktı normlade 1 hafta önceden lekelenmeler başlardı daha tık yok eşimle öle ilşkşde olmadı
ceylanay 3 gün geçti lekelenmeler var ama gelen giden yok tüp bağlatmamış olsam endişelenicem binde bir ihtimal bana gelmesinden dolayıda kafayı yicem nerdeyse 🤣