poyrazkoray07 Merhaba emzırıyorum bebegım 6 aylık tadımlara baslamıstım zaten ama bakıyorum ara öğün falan yapanlar oluyor sız gun ıcerısınde nelerden ne kadar veriyorsunuz benım bebegım genelde sureklı emıyor ben sadece tadım yaptırıyorum
patlakprezervatif poyrazkoray07 olması gerekeni yapıyosunuz. Zaten bir ömür yemek yiyecek acele etmeye gerek yok ki 😊
nnaz24 poyrazkoray07 ben hepsine saat koymustum ki hala oyle emzirme saati yemek saati ara ogunu benim icin daha kolay oluyor
bahartoybiyik Benim bebeğim 11 aylık neredeyse genelde yapay zekaya plan yaptırıyorum emzirme ek gıda ve uyku için saat belirliyor Yemek önerileride alıyorum böyle rutini oluşturmak daha kolay Siz daha küçüksünüz günlük 1 öğün yeterli bence
patlakprezervatif poyrazkoray07 en iyisini yapıyor 😄. Zaten 6.ayda eğer kilo ile ilgili bir problem yoksa öncelik anne sütü sonrasında tadım. 9ay ve sonrasında yemek yeterli gelmez ise o zaman anne sütü ya da mama
patlakprezervatif poyrazkoray07 yeterli gelmez iseden anlatmak istediğim verdiniz işte çorba tabağını bitirdi haylaz doymadı 😄 sonrasında emsin. Çünkü hareketli olmaya başladıkları dönem olduğu için kalori sadece anne sütünde yeterli gelmeyebiliyor.