Minky bende post acacaktim sizi gormusken sorayım bende külot bez alsam bu sefer dedim kızım 3,5 aylık normalde Molfix cırtlı bezde 5 numara kullanıyoruz külot bezin kalıpları nasıl sızma yapıyor mu ? Ben daha rahat olur diye düşündüm denemek istedim ama 5 mi alayım yine