beyzanuroz bikaç gün daha bekleyip kan tahlili vericem bakalım. aslında kızım daha kücük 18 aylık bir yandan 5-6 yaş fark olması iyi diyorum en azından tüm ilgim tek çocukta olur diye bazen de ileride belki şuanki gibi enerjim olmaz yaşım gençken enerjim varken ilgilenebilirim diye düşünüyorum ben de iki aradayım🤣 varsa da hayırlısı bakalım 😂