alparslanzeynep56_ Şu diş granül tetagil 1 buçuk yaşındaki çocuğa dişine etki edermi aceba kullanan varmı.
Helincik alparslanzeynep56_ ben kullanıyorum. Oğlum 8 aylık olacak yarın. 1-2 saat rahatlıyor sonra tekrar başlıyor. Ama dr kullanmayın dedi bize çok kümyasal dedi
Bebegimm1 alparslanzeynep56_ ilk cocugumda kullanmıştım faydasını çok gördüm benmki diş çıkarmaları üst üste denk gelmişti 2 şer 2 şer peş peşe çıkarmıştı 1 yaşındayken 12 dişi vardı siz düşünün ikinci bebeğimede tetagil aldım ondada işe yarıyor
alparslanzeynep56_ gamomuu o kadar mahvolduki gece uykuları ne yapacağım ya doğal ise yarar öneriniz varmı
gamomuu alparslanzeynep56_ biz aynı anda 3 diş çıkardık bu ay artık dayanılmaz boyutlara geldiği 2 gün mecburen calpol verdik. Zeytinyağı karanfil de daha küçükken işe yaramıştı. Bir de yeşil soğan sürtün dediler ama denemedim.
alparslanzeynep56_ Helincik onu bende duymuştum ama mecbur kalınca vermek zorunda kaldım küçükken işe yaşamıştı
alparslanzeynep56_ Bebegimm1 benim bebeğime peş peşe çıkartıyor işte ama yaşı itibari ile işe yaramıyor sizinki kaç yaşında kullandınız ise yaradimj
Bebegimm1 alparslanzeynep56_ yaşına gelmeden üst üste çıkarmaya başlayınca vermiştim işe yaramadıysa buzluga içi su dolu dişliklerden atın çok rahatlatıcaktır bebeğinizi
Bebegimm1 Helincik e bebekde falan satılıyor diş kaşıyıcıları ama içi sulu olanlardan onlar direk buzluga atınca donuyor soğuk iyi geliyor dişlerine
mutluubalikk alparslanzeynep56_ ben kullandım o zaman da çocuğum 7-8 aylık falandı 1 paket granülü diş çıkacak yerlerine sürüyordum anında rahatlatıyordu ve uykuya kolay geçiyodu bi gece yatmadan önce bir de gündüz veriyordum ara sıra. Zaten birkisel bir ürün ve fiyatı da pahalı