nunumm Kızlar bebeğim 20 güne yakındır hastaydı doktor antibiyotik başladı 5 6 gündür kullanıyoruz ama son zamanlarda pişik oluşmaya başladı antibiyotik kaynaklı olduğu söyleniyor bırakınca hemen iyileşir mü acaba antibiyotik sonrası pişik yaşayan oldu mu
pimpiriklianne43 nunumm biz yaşadık 1 gün kullandim hemen pişik yaptı antibiyotik ile probiyetik te kullanıyordum ona rağmen pişik oldu ama ne pişik şimdiye kadar hiç öyle olmamıştı kanadı resmen doktor travazol ile hamazinc karıştır sür dedi valla 1 haftada zor iglesti
nunumm pimpiriklianne43 5 gündür kullanıyoruz antibiyotiği keseceğim ya genelmdurumu kötüde değil sadece burun akıntısı var