angok Kızlar 14 aylık bebeğim yemeğini güzel yerdi ara ara dalgalanmalar oluyordu ama genel olarak iyidi 1 haftadır yemek seçme olayı arttı artık ne yapacağımı bilemiyorım canım çok sıkılıyor akşamları hiç yemez oldu nerdeyse :(