Kızlar eşimle ikili ilişkimizde problem yok ama ailesi yüzünden tartışıyoruz ailesindekiler o kadar kötü kalpliler ki eşimde farkında bana hak veriyor ama bana saygısızlık yapıldığında bir şey olmamış gibi davranıyor onlara karşı,ikimiz konuştuğumuzda bu konuda hiç bir yere varamıyoruz bir uzmanla birlikte halletmek iyi gelir mi sizce ya da daha önce halleden var mı