Ffffo 15aylık oğlum anne sütüm yaramıyor .O yüzden kilo alımı cok cok cok az .Sizce bıraktırmalı mıyım ?yoksa devam ettirmeli miyim ?bilgisi olan söyleyebilir mi?
byzyldz Ffffo zaten artık kilo olarak yaramaz ama bağışıklığı için devam etmeniz çok daha güzel olur ama iştah kaybı yapıyorsa da azaltabilirsiniz
hemshireanne Ffffo anne sütü yaramiyor sözünü doğru kabul etmiyorum. Anne sütü mucizevi canlı bir besindir ve hrr anne kendi bebeğinin ihtiyacına göre süt üretir. Bebeğiniz kilo almamasında başka sebep ola bilir. Sebep yoksada genetik olabilir. Benim oğlum da kilo almıyor yada çok az alıyor. Kesmeye gelinceyse istiyorsanız artık kesebiıirsiniz tabiiki. Katı gıdalar daha çok kilo aldırıyormuş. Bende hep çorba yediriyordum artık katı gıda yedirmeye özen göstericem
canmanayvesuyu Ffffo anne sütü yaramıyor diye bir şey yok her annenin sütü yavrusuna özel ve mucizevi. Ama zaten sizin ayınızda bebeğiniz anne sütüyle kilo alamaz yemek yemesi lazım
Pamukhanim_ Ffffo benim kısımında kilo alımı az hatta 6. Aydan 12. Aya hiç kilo almadı sütümle alakalı olsa 6. Aya kadar siper kilo almıştı bence sütle alakası yok benim ki ek gıda da yemiyor sütüm yaramasa sanırım daha kilo verirdi
Ffffo byzyldz bazen cok güzel yiyor bazen az genelde gündüz sadece uykuya geciş dönemlerinde veriyorum gece daha cok emiyor.
Ffffo hemshireanne cok haklısınız . Bebeğimi zayıf görmek üzüyor bende acaba sütümden mi diye düşünmeden edemiyorum.
catperson Ffffo sütünüzden şüphe etmeyin, anne sütü yaramıyor diye bir şey bence de yok. Bu günlere kadar getirmiş sizi 15 aylık olmuş bebeğiniz ne güzel. Hareketliler zaten kilo alımları azalıyor, doktorunuz söylerdi bir problem olsaydı.