sos20 İyi akşamlar Roborock robot süpürge alacağım. S8 sonic S8 pro ve Q8 max aralarında kaldım. Bu modelleri kullanan var mı. Birde S serisi Q serisinden daha mı iyi böyle bişey duymuştum doğruluğunu bilmiyorum.
byzyldz sos20 s serisi fiyat olarak da çok zaten fiyat arttıkça özellik de artıyor ben ekonomik olsun diye q8 max pro aldım annem ablam falan diğer serilerini kullanıyor bana göre aynılar eğer istasyonlu almıycaksanız ekonomik olana bakın derim durumunuz varsa da istasyonlu alın derim
ikikedibirbebek sos20 Q8 olanı inf almış gırgır gibi diyo beğenmemiş s8i arkadaşım kullanıyor o çok memnun
ygn sos20 9 aydır s8 Pro kullanıyorum aldığımdan beri evi pek süpürdüğüm söylenmez, çok iyi süpürüyor ama köşeleri iyi silmiyor o yüzden ben silme özelliğini pek kullanmıyorum
sos20 byzyldz janemaryam ikikedibirbebek ygn 1anne1cocukk herkese çok teşekkür ederim S8 pro almaya karar verdim
1anne1cocukk Bende s8 kullanıyorum memnunum aynı modelden yengem ve ablama da aldırdım sıra annemde 11.11 indiriminde çok güzel düşmüştü fiyatı ❤️
1anne1cocukk sos20 Nisan ayından beri kullanıyorum tek olumsuz yönü benim için sesli çalışması belki filtresi dolmuştur bilemem ama arnica kablolusunu kullanıyorum robot ile karşılaştırdık daha sessiz çalışıyor 🥹
[silindi] sos20 q8 max kullaniyorum asiri iyi yukarda biri girgir gibi falan demiste alakasi yok vallahi canavar gibi supuruyor ben cok memnunum
Fidanssl sos20 Qrevo l aldım o kadar memnunum ki siliyor süpürüyor paspassını yıkıyor çöpünü kendi boşaltıyor
kalkbircaykoy Fidanssl merhaba bende bugün aldım da deterjan koyulmuyor diyorlar her modeli mi böyle yoksa sadece q revo l mi böyle acaba?
varligibirdertyokluguyara Fidanssl @kalkbircaykoy arkadaşlar benim ilk çıkan robotlardan var hala da çalışıyor ama iyi silmiyor ve kılları iyi toplamıyor . şimdi yenilemek istiyorum meme ca sonrası lenflerim alındı vileda yapsam kolum şişiyor o yüzden iyi silen bir robot almak istiyorum. İnternetten araştırdığımda bunu buldum ama çevremde kullanan kimse yok size sormak istedim. Önerir misiniz benim işimi görür mü? Güzel siliyor mu ve herhangi bir sorun çıkarıyor mu çünkü biraz bütçemi zorlayarak alacağım mecburiyetten.ayrıntılı Cevap verirseniz çok sevinirim.
yorumcu00 sos20 Q8 i ben kullanıyorum. Q8 in çöp istasyonlu olanını ablam kullanıyor, aralarında hiçbir fark yok memnunuz. S8 Sonic i de annem kullanıyor oda çok memnun bence 3-4 bin TL fazla verip onu alın. Halı tanıma özelliği var çekim gücü daha iyi.
Mammamiaa_ kalkbircaykoy evet orda ki çalışan önermiş mavi bir sıvı adını unuttum . Yarım kapak hazneye ekliyorum.