yisur ben de öyleydim. 1.5- 2 ay kadar mama+ meme gittim. Mamayı bırakmayı çok istiyordum. Sarılığını da atlatmıştı. Bestlak pek etki etmedi. Her gün dut kurusu kürü yapıyordum bir de solgar ın brewerst Year’s hapı var 2-3 saatte bir ondan alıyordum sürekli memede yapışık olmaya başladık emzirmek de çok etkili, milli bez sayısı yeterince olduğu için mamayı bıraktım.