mavisanne16 Merhaba kızım 11 günlük bugün doktor d vitamini verdi pediaD aldık 3 damla verip emzirdim yarım saat sonra kustu. Tekrar vermeli miyim diye düşündüm. Saati önemli mi ?
yaraliceylanim mavisanne16 hayir vermeyin yeterli dozu almış sayıyor doktorlar birde soyle düşünün bir gün eksik alması fazla almasından iyidir çünkü hepimiz insanız bazı günler unutup vermiyoruz bu bir sorun değil ama fazlası bir veya iki kere değil belki ama sürekli fazlasını alırsa bu bir sorun olabilir
mavisanne16 hunilimomy öyle yapayım sabah saatlerinde vereyim peki hemen arkasından emzirmek mi lazım tokken de olur mu