İçim içimi kemiriyor. Din gece bebeğim uykusunda kusmaya başladı ama su gibi değil gün içerisinde ne yediyse. Sakibleştirdim yatırdım bu şekilde 7 şekilde uykusunda kusarak uyandı eşim nöbetteydi hastaneye götürdük. Kan tahlili ve röntgen çekildi sonuçlar temiz dendi bi kaç ilaç verdiler ama bugün bebeğim 12-13 kez ishal yaptı her yapmasında belini suyla yıkıyorum yemin ederim bezini bağladıktan yarım saat sonra dolduruyor. İnanılmaz kötü kokulu dün iştahı az çok vardı ama bugün su dışında hiçbişey kabul etmiyor. Şimdi doktorumuza mesaj attım hastane bize biraz uzak o ne derse onu yapacağım ama çok korkuyorum ya daha el ayak hastalığını atlatamadık ağzı dili heryerini yara içinde nolur dua edin.