mombabe Kızım şuan 20 giyiyor . Ayakkabı olarak 21 Igor denemiştim baya büyük oldu . Şimdi Vicco yada mnpc model bakıyordum da kalıplar nasıl 21 mi almalıyım. Igoru denerkende normal çorapla giymiştik