Htchc kurutma makinasından çıkan suyu cam önlerini silmek için vs kullanıyorum (bazen boşa döküyorum içim rahat etmiyor)
Günlük tek kova su yapıyorum önce toz alıyorum. ( toz alıkacak yerim çok yok ) sonra o suyla yerleri siliyorum . Her gün yaptığım için çok kirlenmiyor
Çamaşır makinasının kısa programlarını kullanıyorum Toplu ütü yapıyorum
Çaydanlıkta kalan kaynamış soğumuş suyu ütü suyu olarak biriktiriyorum
Pekte tasarrufum yokmuş kdnsbsjs