kayabahce Kızlar malum Dyson aşırı fiyatlı şu an alamam aynı işi gören saçımı dışa doğru kıvırıp fönleyecek bi marka var mı ?
ozlm0795 kayabahce benim tanıdığım yurt dışı ürünü satıyor ama dyson kutulu falan ben kendime airstreet aldım 1 yıla yakındır kullanıyorum çok memnunum ☺️
melisstasann kayabahce ben geçen yıl çok araştırdım ama çoğu kişi saçımı yaparken ürün patladı vs dedi dyson aldım şuan çok memnunum ama muadil düşünüyorsanız dyson almasaydım shark almayı düşünüyordum
duyguluinsan ozlm0795 ya ben mart Nisan ayında yurt dışına çıkacağım. Avrupada da pahalıydı. Nerden bulmuşlar. Nereden kaçak geliyor. Bende dyson çok başlıklı modeli var, yalnız düzleştirici olanı istiyorum şimdi
ozlm0795 kabakcekirdegi yani detaylı bilmiyorum ama baya kutulu falan geldi ısı matı vs her şeyi tamdı
ozlm0795 duyguluinsan valla ben 1 yıla yakındır kullanıyorum ablam direkt mağazadan aldı onu da denedim tüm özellikleri falan aynı kutulu gayet güzeldi her renk seçeneği de vardı ☺️