Kızlar benim gibi olan var mı bir ben mi böyleyim Allah aşkına,sürekli hastayım o kadar da dikkat ederim ama yok ayda 2 kez mutlaka grip oluyorum bu arada kendimi bildim bileli böyleyim çevremdeki herkes ailem annem sürekli sen hep hastasın niye iyileşmiyorsun diye dalga geçiyorlar ama maalesef bünyem böyle en ufak soğukta ya da duş sonrası başımı iyice kurutmazsam sabaha gripli uyanıyorum şimde de bebeğim böyle o da 14 aylık o da bu ay 3 kere hasta oldu bıktım artık gerçekten yargılamakta istemiyorum ama millet dışarı da resmen çıplak ben mont altıma pantolon altına tayt giymiyim hele sabaha kalkamam ,doktora gittim vitamin değerlerim düşük ama düşük olmadan önce de böyleydim yazın ortası bile hep griple geçer kışın extra kötü benim için yani böyle yaşamak çok yoruyorken bebeğimin de benim gibi sürekli hasta olması psikolojik olarak mahvediyor beni