emos06 Bebeğim 4. Ayına yeni girdi bir iki gündür yeşil kaka yapmaya başladı sadece anne sütü alıyor. Bazen hardal bazen yeşil yapıyor hardal rengi olması normal biliyorum ama yeşil görünce kafama takıldı normal mi acaba bilgisi olan var mı
nnoktaa emos06 yeni doğan döneminde özellikle anne sütü alan bebeklerde yeşil dışkı normal kabul ediliyor. Endişelenmeyin.
asaf23 emos06 annem yeşil kaka için üşütmüş ondan olur der internetten araştırınca da ön sütü arka süte göre daha fazla aldığı için öyle olduğu yazıyor genelde