Oğlumu iki kere psikolog olan bir oyun terapistine götürdük. İlkinde bizi dinledi oğlumla görüşme yaptı. Bize formlar verdi biz doldurduk kreş öğretmeni doldurdu. 10 gün önce onları götürdük bir seans daha yaptı. Seans sonrası bize hiçbir açıklama yapmadı görüşürüz dedi çıktık biz de. Ben sordum nasıl filan diye haftaiçi konuşuruz demişti. Kendisi dönmeyince ben mesaj yazdım. Yorum yapabilmem için en az bir kere daha görüşmeliyim demiş. Bu normal mi? Yani şimdiye kadar iki görüşme yaptı elinde bilgi formları var ama hiç yorum, bilgilendirme yok